רול אפ

אמצעי פרסום שונים עומדים לרשותו של בית העסק שלכם, החל ממודעות בעיתונים, דרך באנרים דיגיטליים ועד הדפסת כרטיסי ביקור ומוצרי קד"מ. עם זאת, כשאתם בוחרים להשתתף בכנס או באירוע עסקי עם פוטנציאל גדול לקבלת פניות מלקוחות חדשים, אתם צריכים גם להפגין נוכחות, כדי שכולם יידעו שאתם שם וגם בדיוק מה אתם עושים. זהו בדיוק התפקיד של רול אפ איכותי, מושך ומרשים. רול אפ (Rollup) הוא אותו שלט ארוך, שניצב בכניסה למקום הכנס או על יד מתקני תצוגה, והוא יכול להתאים לא רק לאירועים עסקיים רבי משתתפים אלא גם בכניסה לבניין המשרדים שבו אתם חולקים שטח עם עסקים אחרים או בכניסה למרכז המסחרי שבו נמצא אחד הסניפים שלכם.

איך לתכנן רול אפ נכון

עוד לפני שאתם ניגשים להדפסת רול אפ, אתם צריכים להתמודד עם שלב העיצוב שלו. מעצב גרפי מנוסה ומקצועי הוא האדם האידאלי לתפקיד, ואין ספק שאתם זקוקים לסיוע איכותי כדי להבטיח תוצאה מרשימה שתתגאו לעמוד לצדה. עיצוב רול אפ דורש התייחסות לכמה פרטים מרכזיים אך בראש ובראשונה אתם צריכים להחליט מה המטרה שלכם ואילו מסרים אתם רוצים להעביר ללקוחות – האם אתם מתכוונים להצהיר על מבצע חדש או פשוט לחשוף את העוברים והשבים למותג ולמוצר שלכם? תצטרכו להחליט גם האם ואילו תמונות לשלב, וחשוב לזכור שגם פרטי ההתקשרות פשוט חייבים להופיע על גבי הרול אפ.

השלב הבא – הדפסה

גם הדפסת רול אפ דורשת תשומת לב מתאימה, ובעיקר היא מחייבת בחירה בבית דפוס איכותי ואמין, שיש לו את הידע ואת הניסיון לבצע עבודות מהסוג הזה. זכרו שרול אפ מטבעו הוא גדול מאוד, ובוודאי שלא ניתן להדפיסו במדפסת משרדית. אם כן, בדקו את בית הדפוס שאתם מתכוונים לעבוד איתו, בקשו לראות דוגמאות עבודה ורק כשאתם שלמים ובטוחים שהעבודה שלו מדויקת וטובה, בקשו לדעת גם מה מחיר רול אפ. אל תשכחו שישנם בתי דפוס שיציעו לכם מחירי רצפה אטרקטיביים מאוד, אבל זה בטח לא אומר שום דבר על איכות העבודה שלהם, וזה באמת כל מה שחשוב.