פליירים

אחד הצרכים המרכזיים והבסיסיים של רוב בתי העסק בישראל הוא הצורך בהדפסת עלונים ופליירים. פלאיירים אלה הם כלי שיווקי משמעותי מאוד, שכן באמצעותו תוכלו לדוור ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם מה בדיוק אתם עושים, מה אתם מציעים ומה היתרון שלכם על פני המתחרים. כדי להפיק פלייר איכותי ומרשים, יש שלושה דברים שאתם צריכים לתת עליהם את הדגש: תוכן, עיצוב והדפסה. מסרים ותוכן הם לרוב באחריותכם (או באחריות מנהל השיווק שלכם, אם יש) וזהו למעשה המלל עצמו. לאחר שתדעו מה אתם רוצים להגיד תוכלו לפנות למעצב מיומן שידאג לעיצוב פליירים בהתאם, ולבסוף תצטרכו בית דפוס אמין ומקצועי מאוד שישלים את המלאכה וידפיס עבורכם את התוצאה הסופית לפני חלוקת הפליירים לקהל היעד.

תוכן ועיצוב הפלייר

עוד לפני שנגיע לשלב של הדפסת פליירים, כדאי להשקיע מחשבה רבה בעיצוב הפלייר ובתוכן שלו. התייעצו עם מעצב גרפי ושקפו בפניו את המטרות שלכם. היו כנים וברורים בכל תשובה שלכם, שכן היא תשפיע מאוד על העיצוב הסופי. ישנו הבדל גדול בעיצוב של פלייר המיועד לקהל של אימהות לילדים קטנים לבין עיצוב של פלייר המיועד למנהלי משאבי אנוש, לסטודנטים או לתלמידי תיכון. זיהוי נכון של הקהל ושל מאפייניו הוא משמעותי עבור המעצב, ובאמצעותו הוא יוכל להציע חבילת צבעים מתאימה, כזו שתשתלב עם המיתוג הכללי שלכם, עם הלוגו ועם המסרים שתרצו להעביר.

רגע לפני ההדפסה

בתי עסק באשקלון, אשר מעוניינים בהדפסת פליירים לצורך חלוקה ללקוחות כפעילות שיווקית, רצוי שיבקשו לראות דוגמאות לפליירים לפני האישור הסופי שלו ולפני ההדפסה. בית דפוס באשקלון שהוא מקצועי, אמין ומנוסה בהדפסת עלונים ופליירים, יוכל להציע לכם לא רק דוגמאות לפליירים, אלא גם מגוון רעיונות – פלייר דו צדדי או חד צדדי, נייר נטול עץ או כרומו, עלון נפתח או גלויה, עם תבליטים או ללא תבליטים, ואפילו פלייר שחלקו נתלש כקופון. האפשרויות הרבות הללו עומדות לרשותכם ולכם נותר רק לבחור את הפלייר המתאים ביותר לכם, למטרות העסקיות שלכם ולמסרים שאתם מעוניינים להעביר לקהל המטרה שלכם.