כרטיסי ביקור

כל עסק באשר הוא זקוק למיתוג עסקי, וזו עובדה שכמעט כל עסק בישראל כבר למד לקבל. מיתוג עסקי כולל בתוכו אלמנטים רבים, שבראשם כמובן הלוגו, אבל לא רק. המיתוג הזה הוא הפנים של העסק והוא זה שמסייע ללקוחות הפוטנציאלים, כמו גם למשקיעים או לשותפים אפשריים, לזהות אתכם ואת המוצר שלכם. יתרה מכך, מיתוג משפיע על התפיסה של הלקוחות ביחס לאופי העסק בכלל: האם המוצר הינו יוקרתי או זול, האם השירות איכותי או לא, האם המוצר ידידותי לסביבה או תורם לקהילה או אולי אין לו כל השפעה. עיצוב כרטיסי ביקור גם הוא תורם במידה לא מבוטלת לתפיסות הללו, וחשוב לזכור שעיצוב כרטיס ביקור הוא אחד הנושאים הקריטיים עבור העסק.

מעצבים כרטיסי ביקור מיוחדים

כרטיס ביקור הוא אותו פתק קטן שאתם מחלקים בפגישות עסקיות או בכנסים, פתק שיכול להשפיע על האופן שבו הלקוחות רואים אתכם. אם כן, כרטיסי ביקור מעוצבים הם ללא ספק חשובים לתדמית שלכם, למיתוג העסק ובמידה רבה גם להצלחת העסק ולקבלת פניות מלקוחות. כדי להבטיח שהכרטיס שתחלקו יהיה איכותי, מרשים ומכובד מאוד, אתם זקוקים קודם כל לעיצוב גרפי מקצועי, על ידי גורם מנוסה שיידע להשתמש בכלים הטכניים העומדים לרשותו, בראש היצירתי ובכישרון שלו, ולהפיח חיים במסרים השיווקיים והעסקיים שלכם, כדי להציע לכם כרטיס שפשוט יעשה את העבודה.

כרטיסי הביקור שלכם – הורדה לדפוס

לאחר שהעיצוב הושלם ואתם מרגישים שלמים עם הכרטיס שתוכנן עבורכם, הגיע הזמן לבחור בית דפוס מקצועי שיהפוך את הסקיצה הממוחשבת למציאות. גם בנושא הדפוס, כמו בנושא העיצוב, הבחירה כולה שלכם, וגם כאן האפשרויות רבות למדי. כדי לקבל החלטה נכונה אתם בהחלט יכולים לגשת בעצמכם לבית הדפוס ולבקש לראות דוגמאות כרטיסי ביקור. זה יעזור לכם להבין אילו סוגי הדפסה יכולים להיות רלוונטיים, איזה סוג נייר מתאים לכם, האם נדרשת הבלטה (למשל – של הלוגו) וכמובן מה הכמות הדרושה לכם. הצטיידו מראש בכמות נכונה של כרטיסי ביקור, ואל תחסכו יותר מדי, משום שהדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה הוא שבסוף שיחה חיובית עם לקוח פוטנציאלי לא יהיה לכם כרטיס ביקור מרשים לתת לו.